۱۳۹۲ مرداد ۱۹, شنبه

یک سال گذشت

خوانندگان گرامی درود

یک سال از آغاز به کار وبلاگ سپری شد و وارد سال دوم شدیم. در این مدت تلاش داشتم که هر روز یک سروده از پژمان بختیاری را در وبلاگ قرار دهم تا همه‌ی سروده‌ها یک‌جا،به صورت دسته‌بندی شده و آسان بتواند مورد بهره‌برداری همه‌گان قرار گیرد.در سه دامنه‌ی بلاگفا،بلاگ‌اسپات و وردپرس و هم‌چنین در توییتر،فرندفید و فیسبوک در دست‌رس هستیم. هم‌چنین می‌توانید با وارد کردن ایمیل خود در ووردپرس،واپسین نوشته‌ها را هم‌زمان در میل‌باکس خود بخوانید.
البته کمی و کاستی‌ها کم نبود. از به‌روز نشدن وبلاگ در برخی روزها و گاهی چند روز پیاپی گرفته،تا اشتباه‌های نوشتاری.که بی‌تردید تا آنجا که در توانم هست،می‌کوشم که به کم‌ترین اندازه باشد.
امیدوارم این مجموعه وبلاگ برای شما پژمان‌دوستان و علاقه‌مندان به شعر سودمند باشد. خواهش من این است که نیکی کنید و پیشنهادهای خود را برای هرچه بهتر شدن و آسان‌تر شدن بهره‌برداری از نوشته‌ها را با ما درمیان بگذارید،دیدگاه‌تان را بنویسید و بدانید که این دیدگاه‌های شماست که مایه‌ی دل‌گرمی برای ادامه کار می‌شود. خود پس از لاگین کردن،به نخستین چیزی که نگاه می‌کنم بخش دیدگاه‌ها هست که شوربختانه تاکنون جز چند بار انگشت‌شمار،بخت دریافت آن‌ها را نداشتم.
همان‌گونه که گفته شد،نادرست نویسی واژه‌ها بی‌تردید وجود دارند،هرچند که تلاش می‌کنم به کم‌ترین اندازه باشد،اما خب آدمی‌ست.خواهش دارم که هرگاه هنگام خواندن نوشته‌ها با این دست از نادرستی‌ها برخورد کردید،در بخش دیدگاه‌ها ما را آگاه کنید تا درست‌نویسی بشوند.هتا اگر گمان نادرست بودن هم دارید،باز به گوش ما برسانید که کار از محکم‌کاری عیب نمی‌کند.
خواهش دیگر اینکه ما را در شبکه‌های اجتماعی که پیش‌تر گفته شد به‌ویژه فیسبوک دریابید.سروده‌هایی که مورد پسندتان است را با دوستان خود هم‌خوان کنید،تا پژمان‌دوستان روز به روز بیشتر شوند و به فراموشی سپرده شدن پژمان هرچه بیشتر به درازا بکشد.
سخن‌کوتاه،سپاس از همه‌ی شما که این دفتر را می‌خواندید و همراه بودید و با امید اینکه روز به روز این دفتر پربارتر و دل‌خواه شما یاران باشد...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر